کفسابی چیست؟ همه چیز درباره کفسابی

دسته بندی مقالات

09129376801 - 09194548561

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

کفسابی چیست؟ همه چیز درباره کفسابی
204
29 نوامبر 2023
مدیریت سایت

فرایند کفسابی سنگ چگونه است؟ کفسابی با چه هدفی انجام می‌شود؟ قیمت کفسابی در ساختمان حدودا چقدر است؟ این‌ها بخشی از سوالاتی است که شما را به سایت ما کشانده؛ پس بیایید قدم به قدم به جواب‌ها برسیم. کفسابی به زبان ساده یعنی زیباسازی کف ساختمان به وسیله سابیدن سطح سنگی یا بتنی آن با دستگاه که علاوه بر زیبایی، موجب سهولت در پاکسازی و تمیزکاری ساختمان نیز می‌شود. اگر می‌خواهید در مدت زمان 3 دقیقه اطلاعات کاملی درباره کفسابی به دست آورید، تا پایان این بخش با ما همراه باشید.

عکس و فیلم نمونه کار خدمات کفسابی ساختمان حتما مشاهده کنید .( برروی دکمه کلیک کنید )

لطفا دقت داشته باشید که بحث کفسابی که می شنوید و می خوانید و مطرح است منظورمان خدمات ساب بعد از فرش کردن سنگ کف می باشد و ساب کارخانه که جهت فراوری و فروش سنگ انجام شده است مد نظر ما نیست و کاربرد سنگ کارخانه برای پر کردن شکستگی های عمقی و ایرادات اساسی سنگ است و نیز برای فروش بهتر سنگ میباشد .

خدمات کفسابی که شنیده اید بعد از اتمام فرش شدن کفپوش سنگی است که ایراداتی چون ناخنک و ناهمواری سنگ ها و نیز شکستگی و ترک های موجود در سنگ است که با کف سابی اصولی کاملا برطرف می شود و تنها راه رسیدن به یک سطح آینه ای و براق استفاده از یک ساب زنی استاندارد با تجهیزات و لقمه های اورجینال می باشد . در ادامه با ما همراه باشید .
کفسابی آینه ایکفسابی آینه ای سنگ کف

در بسیاری از زمینه‌ها لایه برداری همیشه روشی خوب برای از بین بردن نقائص و کاستی‌ها و همچنین برای براق‌تر و زیباتر شدن سطوح بوده و می‌باشد؛ سطوح ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی نیز از این قائله استثنا نشده‌اند و لایه برداری سطح آن‌ها کمک شایانی به زیباتر دیده شدن‌شان می‌کند که البته به این فرایند کفسابی می‌گویند. تاثیر عملیات کفسابی به قدری چشمگیر و زیاد است که از کفسابی به عنوان روشی برای زیباسازی خانه و یا حتی زیبا سازی محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرد و این فرایند ظاهر شیک و لوکس و بی‌نقصی را به ساختمان می‌بخشد.

در ابتدای کار دو نکته:

* کف‌های سرامیکی قابل کفسابی نیستند؛ اما با دستگاه فرچه شوی قابل شستشو و زیبا سازی هستند.

* کفسابی سطوح بتنی و لاشه سنگ، به وسیله لقمه سنگ‌های الماسه قابل انجام خواهند بود.
اجرای کفسابی آینه ای کاملا براق و شیشه ای اجرای کفسابی آینه ای کاملا براق و شیشه ای
سابزنی سنگ با کفسابی درجه یک کاملا براق و شیشه ای ، برداشتن ناخنک سنگ ، پاک کردن کثیفی سیمان و گچ ، براق کردن سنگ آپارتمان
سابزنی سنگ با کفسابی درجه یک کاملا براق و شیشه ای ، برداشتن ناخنک سنگ ، پاک کردن کثیفی کفسابی برای پاک کردن سیمان و گچ از روی سنگ ، براق کردن سنگ آپارتمان
عکس نمونه کار کفسابی چیست؟ همه چیز درباره کفسابی
چرا کفسابی لازم است؟

ظاهر جذاب و زیبای ساختمان، موضوعی است که روزانه دغدغه هزاران نفر است؛ علت این موضوع زیبادوستی طبع انسان است؛ چون انسان زیبایی را دوست دارد، طبعاً به دنبال زیباسازی محل زندگی و محل کار خود است. البته آراسته بودن ساختمان در مقابل کسانی که به آنجا رفت و آمد دارند، به پرستیژ شخصیتی شما نیز می‌افزاید. علاوه بر کفسابی مواردی نظیر نقاشی نما ، نماشویی ساختمان ، نصب ایزوگام نما و… نیز به زیبایی بیشتر ساختمان کمک می‌کند که ما در شرکت بهاری ، تمامی این خدمات را با قیمت مناسب ارائه می‌کنیم. ما قصد داریم که زمان شما هدر نرود؛ پس خیلی سریع در بخش بعدی، مزایای کفسابی در تهران را یک به یک خواهیم شمرد.
کفسابی سنگ اسلب در تهران و کرجکفسابی بهاری
ویژگی بهترین کفسابی

زیبایی بی‌حد و اندازه: هیچکس از لوکس بودن و براق کردن سطح ساختمان خود بدش نمی‌آید و همه به دنبال ساخت زیبایی‌های چشم نواز در ساختمان‌ها هستند و با هزینه‌های هنگفت، این نیاز را پیگیری می‌کنند. البته قیمت کفسابی آنچنان هم بالا نیست؛ در بخش پایانی بیشتر قیمت کفسابی در تهران می‌پردازیم.
پوشاندن نقائص:کف سابی پوشاننده‌ی نقص‌ها و کاستی‌ها در سطح ساخمان شماست.
سهولت در تمیزکاری: پس از کفسابی تمیز کردن سطح ساختمان راحت‌تر از همیشه انجام می‌شود.
نوسازی سنگ و رفع تیرگی: لایه برداری به طور کامل در فرایند سنگ سابی صورت می‌گیرد و به بیانی ادبی پس از کفسابی سنگ لباسی نو می‌پوشد.
حذف پستی و بلندی‌های کوپک: اگر کف ساختمان دچار کمی پستی و بلندی باشد، کف سابی موجب رفع آن می‌شود.
تقویت سنگ: در فرایند سنگ سابی و با از بین رفتن بندکشی، احتمال لغزش سنگ‌ها کمتر و استحکام آن‌ها بیشتر می‌شود.
تمیز شدن کف: پس از ساخت و ساز و کثیف شدن سطح با سیمان و یا سایر مواد شیمیایی، کفسابی به تمیز و زیباتر شدن سطح کمک می‌کند.

کفسابی سنگ کفسابی سنگ
کفسابی برای ضدعفونی کردن کف

کفسابی برای میکروب زدایی و استرلیزه کردن سطوح مختلف کفسابی سطوح علاوه بر تمامی مزایای ذکر شده دارای یک مزیت فوق العاده مهم نیز می باشد که آن تمیزی فوق العاده ای است که به سسطوح مختلف می دهد .
پر کردن خلل و فرج سنگ با کفسابیپر کردن خلل و فرج سنگ با کفسابی

با انجام سنگسابی لایه ای از سنگ برداشته می شود که این لایه میلیون ها باکتری در خود جای داده است با لایه برداری و ساب زنی این لایه میکروبی از بین می رود و لایه تمیز زیرین بالا می اید همچنین لقمه ساب های کف سابی خود نیز دارای موادی هستند که در طول کفسابی سنگ موجب از بین رفتن هر نوع کثیفی می شود . بنابراین شما با یک هزینه به چندین نتیجه بسیار خاص می رسید که با هیچ کار دیگری امکان پذیر نیست.
اجرای کفسابی سنگاجرای کفسابی سنگ
کفسابی برای پاک کردن لکه و کثیفی سنگ

در مواردی ممکن است که مکانی تازه ساخته شود. در آن محل یا ساختمان به علت ریخته شدن چسب، رنگ و دیگر مصالح ساختمانی گاها ًسنگها دارای لک هستند. گاهی از اوقات بنا به هر علتی اسید یا جوهر نمک که حاوی اسید است، بر روی سنگ ریخته می شود.
كفسابي سنگ ساختمان توسط کفساب و سابزن در تهرانكفسابي سنگ ساختمان توسط کفساب و سابزن در تهران

در این مواقع امکان بوجود آمدن لک بر سنگ وجود دارد که اصطلاحاً می گوییم، باید سنگ، ساب زده شود. حتی امکان دارد که پستی و بلندی نیز در سنگها وجود داشته باشد.

در مواردی هم به نظر می رسد که بر اثر سالها استفاده از ساختمان، سنگها کهنه شده باشند. این گونه سنگها دیگر درخشندگی خود را حفظ نکرده و کهنه، کدر و حتی مات به نظر می رسند. در این موارد در عملیات کفسابی، از سابزنی یا سنگسابی استفاده می شود.
سنگ سابی بر چه نوع سنگ هایی قابل انجام است؟

قبل از پاسخ به این سوال باید به سوال دیگری پاسخ بدهیم و آن اینکه کفسابی جه فرقی با سنگ سابی دارد؟ سنگسابی، ساب زدن سنگ، سابیدن سنگ با دستگاه و… اصطلاحاتی است که برای این کار استعمال می‌شود؛ تقریبا می‌توان گفت که این کار همان کفسابی است که در ساختمان‌های با کف سنگی انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی